ok ini bukan lagi pasal kumpulan vitamin c yang nyanyi lagu graduation tu
ini tentang keperluan sebotol vitamin c yang dipesan oleh dr supaya dibeli di farmasi dan perlu memakannya untuk mengelakkan dijangkiti virus selsema.
doc: dah dua kali kamu kena selsema dalam sebulan
pesakit yang cumel (pyc): *dengan suara sengau* ya
doc: kamu perlu ambil vitamin c.beli di farmasi ya
pyc: ya baiklah
*sebulan berselang*
doc: selsema lagi?
pyc: senyum
doc: beli vitamin c?
pyc: tak/belum/lupa/malas <--cakap dalam hati *senyum je sebab hidung dah tersumbat*
doc: geleng kepala..pegi kaunter ambil ubat. beli vitamin c ya!
pyc: baiklah
*balik dari klinik terus pulang*



