Wednesday, June 25, 2008

taklimat@fakultiSains

petang ni ade taklimat kat fac sc. uisk baru je kua pi jusco td pi beli ambi pur lavender [purple], dah kene turun lagi [turun: sya bekerja nun di atas bukit ni]--> mcm kerajaan langit, cume takde cerek je:P. sat agi kene siap2, shut down laptop, n drive down.. huhu hari ni minum teh hibiscus tak sampai 1 liter pun. uhuk.

5 comments:

BpK AyAM zainal said...

kerajaan langit maner? hehe...

[noriza] said...

bkn ko ke yg tubuhkan kerajaan langit tu? cerek tu mane aa?

kaizenDaGreat said...

ni ape cerek dengan kerajaan langit ni?? iza, bile nak belanje aku? hahaha

~dah ade 2 profesyen sey....

nadthz said...

aah iza, bile nk blanje aku jgk ni..
mehla dtg kl.. jpe aku n raje.. hee

nur hidayah said...

laling.. sedap ke air bunga raya? penuh dgn sifat patriotik la u ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails