Saturday, August 2, 2008

* senyuman itu lukisan rahsia hati *

korang suka kucing tak? i do. currently kat umah dah tinggal 7 ekor kucing. sangat sedih.. tapi takpela, sayangi apa yang ada, sume kan anugerah Allah SWT.
below are sum pic of cat. [thanx to googs luv ya]. all the pic selected in terms of the criteria that is similar to my cat [prev and curr]... gamba betul2 tunggu ye...tunggu sumthing



ni plak teddy kucing macam milik anak sedara ku :P




post yang bosan :P..

yang penting kan kawan2..La Tahzan~*




2 comments:

wani ezryl * said...

kucing belang hitam tu ada kat blakang rumah kite! hee hee :]

kaizenDaGreat said...

kucing aku kena denda xleh masuk umah selama seminggu atas tindakan beliau yg telah mengigit "MANJA" tgn aku sehingga berparut...
hahahha, HE DESERVES THAT!!! nway, kami tetap bagi makan kat luar... ;p (bertuah die!!!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails