Wednesday, October 15, 2008

lalala

salam muslim viewers....

hari ni temankan zarith [kawan saya satu lab] presentation. [we have to present the research progress on second semester ;)] . so awal tgh hari lagi dah cepat2 klua dari lab since zarith present sesi petang :P [alasan nak lari] hoho

btw, tahniah for those yang convocation this n nextwik. tahniah gak kat kekawan yang pegi raptai..best woo pegi raptai <--apekah..

smlm my mom n my sis buat open house [ohoo mereka suka buat open house time saya tak ada dan that open housemesti weekday T_T <--wani pinjam muka menangis ni] weekday coz my sis ni cekgu jadi kekawan die sudah tentu ramai cecikgu cecikgi yang available pas habis time skolah.

this friday dpt invitation dapat jemputan ke majlis kat fac <--saya pun x pasti dgn sepasti2nye ni majlis ape n sape yang ade kat sane. so since mmg nak amik jubah dari ziti <--thanx ziti,
saya pun decide "ok la saya pegi <--cuti lagi, oh sungguh kasihan dengan kubikel lab saya yang kesepian :P "

so bajet2 kamis malam tu sampai hentian serdang n Nad amik [tikiu nadiaaaa] ngeeeeeeeeeeee..
then, jumaat pagi tumpang nad pi keje sampai k12 [nak p tumpang bilik pija plak <--pija tu x-rumet dulu] sesi tumpang menumpang ni berlanjutan sehingga sabtu pagi sbb saya tak larat nak balik johor hari jumaat petang..oh dah rasa kekok rupanya nak naik bas kat pudu. dan one thing yang sy realized adalah, bila anda dah biasa bawa kereta sendiri anda akan rasa "oh sungguh susah nak bergerak ke mana-mana (pada hal dulu time blaja undergrad naik bas turun bas tu dah lumrah :D )"

okies, baju konvo saya pun dilaporkan akan diambil dari kedai hari jumaat dan for sure takde tudung yang sesuai lgi. [kalau takde tudung sesuai marilah kite memakai tudung saji].

*hari ni macam banyak sgt taip sbb saya menggunakan pc lab postgrad dan dah tentu2 macam rasa banyak masa lapang :P [oho bile kite menghadap notebook sendiri, senarai kerja akan dipaparkan didesktop oleh rainlendar, jadi sangat tertekan :P]


*oh ye hari ni sv saya pergi sarawak, patutke saya kirim keychain ?<--saya suka kirim keychain :P. hari tu sv saya pegi france, saya kirim keychain dibelikan rantai..kalau kali ni dapat kek lapis sarawak kot [oh lapa di tengah hari.. asyik fikir makanan sahaja hohohooo]


*oke2 nak houtsz..daaaaaaa

2 comments:

hakima said...

salam...ohoho... patutla kul 1 ainul msk lab tinggal kak an dgn rajib je.. rpe2nye u all da gone.. awalnye.. btw, gudluck to ayet.. all da best!! insyaAllah okey..dua org kuat ade tu... hihi..

ptg ni leh dtg b'raya kat umah ainul plak...hihi..ainul dah siap beskut suji n beskut tart utk kak iza..eheh..

Fizie said...

wah..aku xtau pun ko ada blog..huhhh.. tp aku tau..ko seorang member yang paling rajin menulis dan membaca..huu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails