Tuesday, July 22, 2008

*Macam kena beli handset baru*

Dah masuk hari ke 3 handsetku problem. Alangkah sedih..
Handset Nokia 3310 seems applying early retirement, and I'm still hesitating whether to buy a new one or just waiting for next month or next2 time. Cant receive call, cant sending message, n i wonder is it caused by the battery or d h'set itself. but , whatever it is, yerp i admit that i have to look for a new one. *La Tahzan*err...Ayet bile kite nak pegi beli buku kat Badan Cemerlang?..huhu

9 comments:

hurun_ein said...

kasihan hp dia... beli lah yg baru klu keadaannya begitu..

[noriza] said...

hehe *rolling eyes*

wani ezryl * said...

biasanya kalau da lama2 ni xlain xbukan prob bateri. kalau bateri, ko boleh beli bateri baru &ganti. of ko nk tukar2 angin *eheh* maka beli la hp yg baru ;]

ejoy trailblazr said...

pe lg.. iphone satu.. hehehe

*patah tumbuh hilang berganti..

yeto said...

jgn bersedih kakakku yg co_ot..ihik.
jika membeli yg baru itu, lebih memudahkan akk, maka aulanya beli la yg baru.
&,ap kene mengena beli hp n buku ni?hurmm..klu akk ada kad badan, terasa nikmat membeli tu lebih sket.hee..boleh ayet join borong buku2 badan kali ke2..huahaha.mesti ecah jeles..

BpK AyAM zainal said...

haha...tolong usha skali hp yg murah2...ingat nak beli gak satu, nak beli no baru hehe...beli jer hp yg murah2 xpyh mahal.pkai wat antar msg n call jer.

roziha said...

nanti dah gaji ko g la tgk hp kat kedai hp...jgn g pasar..:P

kaizenDaGreat said...

aku pun macam nak kena beli hpon baru gak..stakat ni cume bateri prob je...tapi memang nak kena beli gak...bile, kite tungguuuuuu.... ;p
p/s:: ko nak beli hset pe eh?

BlankQo said...

beli jer... mengapa bayar lebih? [ni nk suruh beli ke nk suruh repair ni???]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails