Tuesday, July 6, 2010

sinetron alisa tv3


adakah anda mengikuti sinetron ini?


memang dah jadi habit saya untuk mencari maklumat cerita yang saya ikuti (especially cerita dari negara seberang yang macam neverending , sungguh panjang dan banyak episod)
jadi saya mencari sinopsis dari internet (saya pernah cari info untuk sinetron sebelum ini siap dapat maklumat untuk setiap episod ^_^ "  



Setelah melalui lika-liku permusuhan yang panjang, Evan dan Alisa akhirnya sama-sama tak bisa mengingkari suara hati mereka yang paling dalam, dimana sebenarnya mereka saling menyukai satu sama lain. Mereka pun menjalin hubungan hingga akhirnya bersiap menuju ke pelaminan.
Tapi kemudian pernikahan mereka digagalkan oleh kenyataan bahwa keduanya adalah bersaudara. Alisa ternyata adalah putri dari perselingkuhan Henri, ayah Evan. Mereka berdua pun sama-sama terpukul menerima kenyataan ini.



pastu terjumpa dekat fb sinetron alisa (search : sinetron alisa)

 gambar pun dapat dari fb tersebut
Frisco menikahi Natasya, tapi Natasya akhirnya meninggal kerana penyakit nya itu. Alisa sudah melahirkan....anak kembar (perempuan). Dia bahagia hidup bersama Evan. Begitulah selesainya SINETRON ALISA...
 
 
 
iza: biar betull...

2 comments:

Artzlizan said...

tak suka sinetron...sbb berhantu...mesti melekat je kat skrin tv....

Ann said...

syoknyer duk umah layan sinetron...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails