Tuesday, August 17, 2010

erm masak ke? (2)


hari tu dengan bahan yang ade maka jadilah roti john. siap cari kat Google lagi. rasa? sama macam beli kat pasar or bazar. (ok kot kan)
gambar? tak sempat snap pun.. sebab dah habis

iza: lepas ni?

6 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. ye ke rasa camtu? hurmm... *curious*

ف wildchild ۞ said...

Lepas ni aku tak payah la pergi bazar. Aku order je kat kau eh

[noriza] said...

asada : ko tak caye ke ..takpe :P

fa: jauh tu weh nak anta. ko nak aku anta gune skynet ke :P

ف wildchild ۞ said...

Kau boleh jamin ke, pakcik skynet tu tak terliur dengan roti kau tu?

[noriza] said...

pakcik tu pose ..^_^ hehe kalau die muslim la :P

wani ezryl * said...

gigih ko buat roti john. ahaks

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails